Selasa, 5 April 2011

Mahligai Perfume

Kawan-kawan...kalau sapa2 nak try perfume ni leh calling2 yer..019-3482605...saya leh bagi cuba, try, test..testing percuma....hehehe


Harga Jualan
1 Botol = RM 7.00
1 Kotak ( 6 botol) = RM 40.00



 
Minyak wangi keluaran Mahligai Perfume Enterprise ialah koleksi eksklusif daripada formula khas pati minyak wangi tanpa alkohol yang diinspirasikan daripada jenama terkenal antarabangsa.

Terdapat pelbagai set koleksi eksklusif ini yang sesuai untuk semua lelaki dan wanita, terutamanya bagi Muslimin dan Muslimah. Tersedia dalam botol yang direka khas menggunakan "roll-on" supaya mudah digunakan dan dibawa untuk perjalanan (travel) ke mana sahaja
.

"WANGIAN SEHARUM PUNCAK MAHLIGAI" Wangikan diri anda dengan pati minyak wangi tanpa alkohol MAHLIGAI PERFUME . Himpunan pati minyak wangi yang diinspirasikan dari pelbagai jenama terkenal antarabangsa yang sedang hangat dipasaran. MAHLIGAI PERFUME merupakan produk minyak wangi yang berasaskan minyak yang 100% pati tanpa campuran alkohol, aqua atau lain-lain bahan.Terdapat 1 set untuk wanita, 1 set untuk lelaki dan untuk famili sebagai pilihan anda. Setiap set mengandungi 6 botol unik berciri Roll-on yang memuatkan 2.5ml pati minyak wangi pelbagai haruman. Dengan harga yang sangat berpatutan, pati minyak wangi MAHLIGAI PERFUME  sangat berbaloi untuk wang anda..

Formula pati minyak wangi ini diinspirasikan mengikut haruman dari jenama yang sedia ada di pasaran tanpa sebarang tambahan air dan alkohol. Mahligai Perfume  tidak ada kaitan dengan mana-mana syarikat antarabangsa yang mengeluarkan minyak wangi tersebut.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan